Top Deuren is de grootste deurenspeciaalzaak van Midden-Nederland. Vanuit Barneveld levert het binnendeuren, buitendeuren, kozijnen, deurbeslag en hang- en sluitwerk aan particulieren en aannemers.
Uitdaging
Ambities genoeg bij Top Deuren. Het bedrijf wil doorgroeien in beide markten waarin het actief is en haakte Merketeers in 2019 aan om de marketing naar een volgend niveau te tillen.
Vraagstuk
Op basis van een jaarplan werken we gestructureerd aan campagnes en themacampagnes. Elke maand stemmen we af: wat werkt goed, wat kan beter en hoe zetten we de volgende stap?
Zien is geloven bij Top Deuren. Wie in de showroom langs komt, is overtuigd. Tegelijkertijd begint de customer journey tegenwoordig bijna altijd online. Dus ontwikkelden we een conversiegerichte website die stimuleert om een showroomafspraak te maken.
Ook bieden we volop inspiratie met referentieprojecten en een stijlvol magazine. Het aantal vragen? Dat heeft in de afgelopen jaren een vlucht genomen.
- Branding: Die was al aardig op orde toen onze samenwerking van start ging. Met een kleine update was Top Deuren weer klaar voor de toekomst.
- Online: De website werd verrijkt met oog voor vindbaarheid (SEO) en de user experience (UX). Zo kwam er een productconfigurator waarmee klanten zelf een stalen deuren kunnen samenstellen.
- Marketing: We verzorgen de signing, huisstijlmiddelen, reclameborden, advertenties en andere marketingmiddelen. Ook voeren we doorlopen online en offline campagnes uit.
Samenwerken met Merketeers® voor jouw project?