Alpuro Breeding is de aangewezen partner voor kalver- en lammerenopfokbedrijven. Begonnen als leverancier van kalvermelk, is Alpuro inmiddels uitgegroeid tot een totaalleverancier voor de veehouder. In verschillende Europese landen levert Alpuro kalvermelken, krachtvoeders, huisvesting en alle andere benodigde producten die nodig zijn voor een goede gezonde opfok van jongvee.
Uitdaging
Alpuro Breeding heeft een belangrijke functie als adviseur voor haar klanten. Om deze adviserende rol verder uit te bouwen en beter uit te dragen dient er frequent met de afnemers gecommuniceerd te worden.
Aanpak
Merketeers ontwikkelde het magazine 'Met Aandacht' wat driemaal per jaar wordt uitgegeven. Ook de productcatalogi en verdere externe communicatie wordt in prettige samenwerking met de interne marketingafdeling van Alpuro vormgegeven.
De doelgroep van Alpuro Breeding hecht waarde aan fysieke informatievoorziening. Door het periodieke magazine met interessante verhalen en verschillende kijkjes achter de schermen bindt Alpuro haar klanten.
Consistentie in de uitstraling en altijd van inhoudelijk hoog niveau: dat kenmerkt alle externe communicatie. Dat is het gevolg van een uitstekende samenwerking tussen Alpuro's marketingafdeling en Merketeers.
- Het magazine 'Met Aandacht' verschijnt driemaal per jaar en is iedere keer weer verrassend. De vaste items inspireren met zinvolle inhoud, en in elke editie voegen we elementen toe die de nieuwswaarde vergroten.
- De fysieke productcatalogi zijn inmiddels verweven met het online bestelportaal en zijn gemakkelijk in gebruik.
- De consistente communicatielijn versterkt Alpuro's professionele imago.
Samenwerken met Merketeers® voor jouw project?