Bouwen op vertrouwen

Samenwerken met een familiebedrijf, we doen niet liever. Met STATON kleuren we Nederland oranje en dragen wij ons steentje bij aan de marketing van deze aannemer. Een bouwbedrijf dat veranderingen omarmt, op een eigen manier bouwt aan zeer gevarieerde projecten en snel schakelt.

Uitdaging

Kun je midden in de bouwvak voor ons een mooie projectbrochure maken? Natuurlijk, geen probleem. Van het een kwam het ander. En inmiddels bouwen we structureel mee aan de branding en marketing van STATON.

Aanpak

Met een structurele aanpak bouwen we gestaag aan de branding en marketing van Staton. Op basis van periodiek overleg werken we nauw samen aan de uitvoering van nieuwe ideeën, waarbij we snel onderling schakelen. Zo vormen we samen een sterk bouwmarketingteam.

STATON behoort tot de nieuwe generatie bouwers. Opgegroeid met BIM, thuis in prefab en altijd met de blik op de toekomst. Het is een bouwpartner die zich verantwoordelijk voelt voor een project en, typerend voor het familiebedrijf, ook nog eens erg betrokken is.

In nauwe samenwerking is er in de afgelopen jaren een volledige communicatielijn ontwikkeld met een groot aantal interne en externe middelen en materialen. De branding van STATON komt hier consistent in terug.

  • Huisstijl: Op basis van een huisstijlhandboek ontwikkelen we visitekaartjes, mappen, standaard documenten, advertenties en meer. Altijd consistent en met vertrouwde uitstraling.
  • Events: We zijn nauw betrokken bij de events die Staton organiseert, zoals een relatiedag op de bouwplaats. Inclusief het maken van uitnodigingen en andere middelen.
  • Magazine: We maken jaarlijks een mijl- en piketpalenbrochure. Een magazine dat ieder jaar nog mooier wordt.
  • Positionering: er is een vernieuwde positionering ontwikkeld die de blauwdruk vormt voor verdere communicatie- en marketingmiddelen.

Samenwerken met Merketeers® voor jouw project?