Echt Veluwsch vakwerk

Keurhorst Houtbouw bouwt houten schuren en stijlvolle buitenverblijven. Altijd op maat en volgens het credo 'Echt Veluwsch vakwerk'.

Uitdaging

De toenemende concurrentie in de houtbouw vraagt om duidelijke keuzes. Hoe blijf je de juiste doelgroep aanspreken en houd je een constante stroom aan aanvragen op gang?

Aanpak

We ontwikkelden de branding van Keurhorst Houtbouw en werken inmiddels alweer jaren samen aan de marketing. Dat doen we op basis van een maandelijkse overleg, waarin we steeds evalueren en bijsturen.

Met een duidelijke positionering en heldere keuzes in het productaanbod weet Keurhorst een onderscheidende positie in de markt in te nemen.

Het benadrukken van het onderscheidend vermogen is een belangrijke factor in de marketinguitingen. De (potentiële) klant wordt middels een mooi magazine en de uitgebreide website met productconfigurator aan de hand genomen in het beslissingsproces.

  • Branding: Merketeers realiseerde het logo en de huisstijl van Keurhorst Houtbouw, en zorgt dat deze al jarenlang consistent wordt toegepast.
  • Online: de website van Keurhorst Houtbouw gaat met enkele aanpassingsrondes al jaren mee. Momenteel wordt gewerkt aan de afronding van een nieuwe website, waar een nieuwe configurator de klant nog betere mogelijkheden biedt online een schuur of buitenverblijf samen te stellen.
  • Marketing: om een constante stroom aanvragen op gang te houden, worden de online marketingcampagnes en offline uitingen doorlopend gemonitord en verbeterd.

Samenwerken met Merketeers® voor jouw project?