Fietsenwinkel van het jaar, zo mocht Jansen 2wielers zich in 2019 al noemen. Maar dat succes is één, het vervolgens vasthouden en uitbreiden vraagt heel wat meer. Hierin slaagt Jansen 2wielers absoluut! De twee Barneveldse (e-)bike stores bieden fietsplezier voor iedereen.
De uitdaging
Structureel zichtbaar blijven en eruit springen tussen de flinke concurrentie, dat is blijvend belangrijk.
Onze aanpak
Merketeers is in de volle breedte van de marketing betrokken. Van de website tot fysieke events; er wordt telkens weer iets nieuws bedacht om top-of-mind te blijven.
Jansen voert een uitgebreid assortiment aan diverse topmerken. Dit brede merkenpallet vraagt om optimale zichtbaarheid in verschillende doelgroepen.
Via de website, social media, lokale bladen... De communicatie met de doelgroep wordt op allerlei manieren op peil gehouden.
- Branding: Merketeers ontwikkelde de branding van Jansen 2wielers, die door de jaren heen is geëvolueerd maar altijd herkenbaar is gebleven.
- Online: de website van Jansen biedt volop informatie over de verschillende fietsmerken, maar heeft ook een realtime koppeling met het voorraadsysteem van de occasions. Daar houdt het niet op: alle fietsen zijn ook nog eens online te bestellen!
- Marketing: er gaat nooit lang voorbij of we organiseren een event. Van een pleinverkoop tot demodagen of informatie-avonden; Jansen 2wielers weet de doelgroep altijd te inspireren.
Samenwerken met Merketeers® voor jouw project?