Chickliner transporteert eendagskuikens en broedeieren door heel Europa en zelfs daarbuiten. Excellente hygiëne, datagedreven logistiek en toonaangevende klimaatbeheersing maken het transportbedrijf toonaangevend in de markt.
Uitdaging
Met de naamsbekendheid onder opdrachtgevers zit het wel goed bij Chickliner. Nu nog top-of-mind worden bij truckers die een nieuwe werkuitdaging zoeken.
Aanpak
Merketeers bedacht een ontwikkelrichting voor de arbeidsmarktpositionering. Een flinke opfrisser van het enigszins gedateerde branding vormde daarbij het uitgangspunt.
Samen met Chickliner bouwen we op een moderne manier aan structurele zichtbaarheid. De branding sluit aan bij truckers en brengt tegelijkertijd de professionele aanpak van Chickliner nog sterker naar buiten.
- Positionering: We haalden het onderscheidend vermogen van Chickliner als logistiek partner en werkgever naar boven. Dat vertaalden we in een vernieuwde positionering.
- Branding: We integreerden het bestaande logo in een nieuwe, modernere merkuitstraling. We zijn ervan overtuigd dat een nieuw logo niet altijd het beste uitgangspunt is voor een goede branding.
- Online: er is een nieuwe website ontwikkeld. In deze website is de werken-bij-Chickliner informatie sterk verweven met het corporate verhaal. Dit is de basis van de wervingscampagnes die vervolgens ingezet zijn.
- Marketing: We ontwikkelden wervingscampagnes op basis van de nieuwe positionering, die leiden naar de vernieuwde website.
Foto's: Kernonline
Samenwerken met Merketeers® voor jouw project?